Pizza idealna dla każdego!

Masz ochotę na pizzę? A jednak boisz się o swoją wagę/nie możesz tradycyjnego ciasta? Voila!

Przepis na pizzę zaczerpnięty z książki z przepisami Moda na zdrowie. :) Super pyszny i super łatwy! Sprawdzi się zarówno dla dbających o linię, jak i dla osób unikających w swojej diecie glutenu.

 

Składniki:

  • Kasza gryczana niepalona 1 szklanka
  • Siemię lniane świeżo zmielone 30g
  • Cebula
  • Olej do posmażenia cebuli
  • Dowolne, ulubione dodatki

Kaszę ugotuj w 2 szklankach wody, do całkowitego wchłonięcia i zmięknięcia. Cebulkę pokrój drobno i podsmaż na oleju. Do przestudzonej kaszy dodaj cebulę, siemię lniane i odrobinę soli. W tym miejsciu możesz również dodać dowolne przyprawy np. oregano, bazylię, paprykę, cokolwiek chcesz. Wymieszaj wszystko dokładnie, najlepiej ręką lekko zgniatając kaszę. Całość wyłóż na blaszkę z papierem do pieczenia, lekko posmarowaną tłuszczem. Rozklep ładny równy kształt. Podpiecz w około 200 stopniach jakieś 10-15 minut.

Teraz uszykuj ulubione dodatki u mnie to:

  • podsmażone pieczarki
  • sos z koncentratu i przypraw
  • ser
  • szynka
  • oliwki
  • kukurydza

Kiedy spód masz już podpieczony, pora na dodatki. Wsadź całość do pieca dosłownie na kilka minut, do rozpuszczenia sera. Gotowe!